شامپو روزانه در رایحه های گوناگون

ساخت وبلاگ

شامپو بدن اسپا

 

برای بیشتر افراد حمام کردن یکی از لذت بخش ترین ساعات روز است. در گذشته نه چندان دور تنها گزینه ی موجود برای شستشوی بدن صابون بود. ولی امروزه محصولات بهداشتی متنوعی در بازار وجود دارد. انواع مختلف شامپو بدن و ژل های شستشو با رایحه ها ی گوناگون و بعضا مناسب پوست های متفاوت و در بعضی موارد مخصوص خانم ها و اقایان. ولی آیا اینکه ما از صابون استفاده کنیم یا شامپو بدن فرقی هم دارد؟ درست است که از هر دو برای تمیزی بدن استفاده می کنیم ولی باید بدانید این محصولات تفاوت هایی هم دارند. که در زیر برایتان بازگو می کنیم:

·         در صابون از مواد حلال در چربی و ترکیبات صابونی استفاده می شود. PH بالایی دارد که برای پوست های خشک و حساس مناسب نیست. در صابون به علت هزینه ی بالای ترکیب کردن مواد نرم کننده از قبیل گلیسیرین به ترکیب صابون و حفظ حالت جامدشان، کمتر از نرم کننده ها استفاده می کنند. ولی در شامپو بدن از ترکیبات غیر صابونی که PH آنها نزدیک به پوست است استفاده می شود که به علت ماهیت مایع آن، به راحتی از انواع نرم کننده در ترکیبات محصول استفاده می شود. پس می توان گفت کسانی که پوست خشک و یا حساسی دارند بهتر است از شامپو بدن استفاده کنند.

·         یکی از مزیت های شامپو بدن نسبت به صابون های حمام این است که هر مقداری را که لازم دارید، می توانید استفاده کنید و بقیه ی آن بصورت استریل و بهداشتی درون بطری شامپو قرار دارد. شما دیگر نگران اینکه بقیه ی شامپو به بدن شخص دیگری آلوده است، نیستید. مثلا زمانی که یکی از افراد خانواده بیمار است مخصوصا بیماری پوستی، دیگر لازم نیست نگران سرایت از طریق صابون حمام که معمولا همه از آن استفاده می کنند باشید.

نکاتی که برای یک حمام و شستشوی خوب بهتر است به یاد داشته باشید:

·         از آب خیلی داغ استفاده نکنید چون به پوست بدنتان آسیب می رساند.

·         شستن پوست باعث می شود علاوه بر تمیزی پوستتان، چربی های مفید که از پوست محافظت می کنند نیز از بین بروند. پس اگر پوست خشک و حساسی دارید بهتر است دقت کنید که از چه شوینده ای استفاده می کنید. از شوینده هایی که PH آنها نزدیک به پوست است استفاده کنید.

·         بهتر است بلافاصله بعد از حمام از مرطوب کننده ها و آبرسان هایی مانند بادی میلک یا شیر بدن، لوسیون و کرم مرطوب کننده استفاده کنید تا رطوبت پوستتان حفظ شود. مخصوصا اگر پوست خشکی دارید

·         به یاد داشته باشید همه ی پوست ها برای زیبایی و سلامت به مرقبت احتیاج دارند. به صرف اینکه پوستتان چرب است فکر نکنید که نیازی به مرطوب کننده و آبرسان ندارد. البته این نوع پوست در برابر خشکی مقاوم تر است ولی اگر مراقب پوستتان نباشید این پوست نیز آسیب پذیر است.

 

 

 

شامپو بدن اسپا چیست و چه فوایدی برای پوست دارد؟

 

اسپا به محلی گفته می شود از آب دریا یا آب معدنی برای استحمام درمانی استفاده می کنند. و در کنار آن از انواع ماسک های طبیعی برای خدمات مراقبت از پوست صورت و بدن همراه با محیطی عطر آگین و موسیقی گوش نواز استفاده می شود. البته معمولا در سالن های اسپا خدمات ماساژ، مدیتیشن و در برخی رژیم غذایی نیز انجام میشود. اسپا روشی است برای دست یافتن بدن به آرامش بصورت طبیعی.

شرکت بزرگ اسپانیایی امالفی تولید کننده انواع محصولات بهداشتی از قبیل بادی میلک یا شیر بدنQ10 و شامپو بدن گل سرخ ، اقدام به تولید شامپو بدن اسپا کرده تا اگر موقعیت یا وقت رفتن به سالن اسپا را ندارید به راحتی در حمام خانه خود احساس یک اسپای خوب را داشته باشید و بدنتان به آرامش لازم برسد و شادابی و نشاط واقعی را تجربه کنید. چون عطرها یکی از مواردی هستند که در شادابی و روحیه تاثیر بسزایی دارند. این شامپو بدن با داشتن گلیسیرین در ترکیبات خود به لطافت و نرمی پوست شما کمک می کند. گلیسیرین خاصیت جذب رطوبت از محیط و حفظ رطوبت پوست را دارد. پس برای افرادی که پوست خشکی دارند، روغن مفیدی است. امروزه در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی برای نرمی و لطافت پوست از گلیسیرین استفاده می شود.

امیدواریم با شامپو بدن اسپا لذت یک حمام و ریلکسیشن خوب را تجربه کنید.

 

 

 

شامپو روزانه در رایحه های گوناگون...
ما را در سایت شامپو روزانه در رایحه های گوناگون دنبال می کنید

برچسب : شامپو بدن, نویسنده : cafezibaei بازدید : 147 تاريخ : سه شنبه 27 آذر 1397 ساعت: 12:43